شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

طراحی سایت ، طراحی وب سایت : وب نوش

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

درماپن | قیمت و هزینه درماپن برای پاکسازی و لایه برداری پوست , دستگاه درماپن

درماپن | لایه برداری پوست با درماپن , پاکسازی پوست با استفاده از درماپن , دستگاه درماپن , هزینه درماپن , قیمت درماپن , خرید و فروش و قیمت دستگاه درماپن: روش درماپن، یکی از روش‏های جدید لایه برداری و پاکسازی پوست است که در دوره کنونی برای درمان عارضه‏های پوستی گوناگون از جمله لکه‏ها، جای زخم، اسکارها و … استفاده می‏شود. اکثر مردم این روش را با روش میکرونیدلینگ ، اشتباه می‏گیرند و دلیل آن، پایه و اساس یکسان هر دو روش است. در هر دو روش درمانی، پایه و اساس کار، ایجاد سوراخ‏های کوچک (غیر قابل رویت) در سطح پوست است. در روش درماپن، این سوراخ‏ها بصورت عمودی و در روش میکرونیدلینگ، سوراخ‏ها بصورت افقی ایجاد می‏شود.



کاربردهای روش درماپن در زیباسازی پوست

در این دوره با پیشرفت تکنولوژی و علم در زمینه پزشکی ، راه‏های بسیاری برای زیباسازی پوست مورد استفاده قرار می‏گیرد. همه این روش‎‏ها در کنار فوایدی که دارند، عوارضی نیز دارند که همین دلیل موجب می‏شود هر شخص برای زیباسازی و ترمیم پوست خود، به سراغ روشی رود که فواید آن بیش از عوارضش باشد. در کنار روش‏های گوناگونی که برای ترمیم و جوانسازی پوست وجود دارد، روش درماپن، نیز به عنوان یکی از روش‏های جدید و قدرتمند، برای اقدامات زیبایی و لایه برداری روی پوست استفاده می‏شود.

درماپن چیست؟

افراد معمولا دو روش درماپن و میکرونیدلینگ را با هم اشتباه می‏گیرند زیرا این دو روش بسیار به یکدیگر شباهت دارند اما نه آنقدر که با هم اشتباه گرفته شوند! در روش درماپن، قلمی که در دستگاه وجود دارد، دارای سوزن‏هایی است که بصورت عمودی روی سطح پوست حرکت کرده و باعث بوجود آمدن سوراخ‏های بسیار ریز، روی پوست می‏شود. در این هنگام است که پوست برای ترمیم این سوراخ‏های ریز، اقدام به تولید کلاژن بیشتر می‏کند که در نتیجه آن پوست، زیبایی و طراوت خود را بدست می‏ آورد.

هزینه درماپن

کاربردهای روش درماپن

درمان جای جوش

در این روش، با تحریک پوست در نتیجه ایجاد سوراخ در پوست، کلاژن بسیاری تولید شده که باعث بسته شدن منافذ پوستی در محل جوش شده و در نهایت جای جوش، عمق کمتری خواه داشت.

از بین بردن چروک‏های پوست

دلیل بوجود آمدن چین و چروک در پوست، کمبود ترشح کلاژن است، پس با روش درماپن، می‏توان با افزایش ترشح کلاژن در سطح پوست ، چروک ‏های پوست را حذف کرد.

درمان استرچ مارک (ترک‏های پوستی)

استرچ مارک ( ترک‏ های پوستی )، به ترک‏های براق موجود در پوست گفته می‏شود. یکی از عارضه‏ هایی که در سطح پوست، در زمان بلوغ و در خانم ها در زمان بارداری، بوجود می‏آید ترک ‏های پوستی است. این ترک‏ها پس از، از بین رفتن عروق خونی، به رنگ پوست تغییر کرده و حالت براق پیدا می‏کنند که زیبایی پوست افراد را به خطر می‏اندازد. درماپن یک روش مناسب، برای این عارضه است.

درمان جای زخم و سوختگی

با استفاده از روش درماپن، می‏توان اسکارهای ناشی از بخیه، سوختگی و زخم را به سادگی مداوا نمود.

مداوای لکه‏ های موجود در پوست صورت

ایجاد لکه در پوست صورت، دلایل گوناگونی دارد از جمله پیری، حاملگی ، ماه گرفتگی و … . با استفاده از این روش می‏ توان لکه‏ های در اثر عوارض طبیعی و لکه ‏های ارثی را درمان کرد.

درماپنفواید روش درمانی درماپن

  1. یکی از مهم‏ ترین فواید این روش، افزایش منافذ پوستی است. بسیاری از بیماری‏های پوستی بدلیل بسته شدن منافذ سطح پوست بوجود می‏آید زیرا پوست نمی‏تواند تنفس کند به همین دلیل، در روش درماپن، تعداد منافذ پوستی افزایش می‏ یابد.
  2. به دلیل خطر کم و کم عوارض بودن این روش برای سایر قسمت‏های بدن نیز قابل استفاده است.
  3. با ایجاد منافذ روی سطح پوست، سلول‏های پوستی تحریک شده و در نتیجه کلاژن بیشتری تولید شده که منجر به نرمی پوست می‏شود. همچنین این روش سبب افزایش رطوبت سطح پوست می‏شود.
  4. برای پوست‏های نازک، بهترین روش درمانی، روش درماپن است.
  5. این روش دارای عوارض ناچیز و همچنین بدون درد است.
  6. دوره‏ی درمانی درماپن، یک دوره زمانی بسیار کوتاه است.
  7. امکان تغییر رنگ سطح پوست در روش درماپن، بسیار کم است.
  8. بدلیل کم خطر بودن این روش، می‏توان از آن برای درمان اطراف چشم استفاده کرد.
  9. یک روش مقرون به صرفه (نسبت به سایر روش‏های درمانی) است.
  10. امکان تکرار چندین باره این روش درمانی، برای افزایش تاثیر گذاری.

عوارض روش درمانی درماپن برای پاکسازی و لایه برداری پوست

همانطور که می‏دانید این روش درمانی همچون سایر روش‏های لایه برداری و پاکسازی پوست ، علاوه بر مزایا، دارای عوارضی نیز هست. شاید بتوان به تنها یک عارضه و آن هم التهاب و قرمزی رنگ پوست اشاره کرد که پس از مدتی از بین می‏رود.

سالنامه , چاپ سالنامه

سالنامه , چاپ سالنامه , انواع سالنامه , سالنامه اختصاصی و نفیس , سالنامه ۹۷ , خدمات چاپ سالنامه شرکتی : سالنامه همانند دفتر یا کتابی است که دست‌نویس یا چاپ‌شده است و اطلاعاتی دریاره رویداد های اتفاق افتاده در یک سال را میدهد. سالنامه‌ها شامل موضوعات مختلفی مانند اقتصادی، سیاسی ، یا اجتماعی را است و همچنین می تواند تنها به یک موضوع بپردازند. کلمه سالنامه از ترکیب دو کلمه « سال » و « نامه » تشکیل شده است.

سالنامه

از سالنامه استفاده های زیادی میشود مانند یاداشت برداری و خلاصه نویسی از فعالیت های روزانه که می تواند روند پیشرفت ما را در کارهایمان بهتر کند . نیکاگستران وارنا تولید کننده و ارائه دهنده خدمات چاپ سالنامه و انواع آن ؛ چاپ سررسید و انواع تقویم در تهران یکی از برترین ها در این زمینه است . ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات چاپ ما را از رقبای خود برتر کرده اس.

جهت اطلاع از خدمات و قیمت چاپ انواع سالنامه ها می توانید با در تماس باشید :

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹

۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

اما سالنامه چیست؟

برای آشنایی بیشتر در رابطه با کاربرد سالنامه , تولید سالنامه و انواع سالنامه ابتدا به توضیحاتی در رابطه با تاریخچه آن اشاره ای می کنیم و در نهایت به برخی از کاربردهای سالنامه در زندگی اجتماعی مردم می پردازیم.

تعریف سالنامه

سالنامه دفتر یا کتابی است که تمام رویداد های سال در ان درج شده است و در واقع یک دفترچه یادداشت روزانه است که تاریح هر روز در ان موجود است.

موضوعات سالنامه

همان طور که ابتدا گفتم سالنامه ها موضوعات مختلفی را پوشش می دهد مانند : اقتصادی , سیاسی , اجتماعی , فرهنگی و … همچنین برخی از سالنامه ها شامل فهرستی از مناسبت های می باشند که بنا به تصمیمات مقامات کشوری یا جهانی اتخاذ شده اند. همچنین روز و تاریخ تولد و شهادت بزرگان را نیز برخی از سالنامه ها در فهرستی لیست می کنند تا در آن روز یادی از این بزرگ مردان و زنان شود.

تا کنون سالنامه های زیادی به چاپ رسیده است که برخی از ان ها مشهور هستند مانند:

  • سالنامه تئاتر
  • سالنامه هنرمندان
  • سالنامه جاودانه های ایران
  • و…

باید به این موضوع توجه داشت که سالنامه می تواند تقویم نیز باشد و یا اینکه در بطن خود تقویمی نیز داشته باشد. لذا صرفا نمی توان گفت سالنامه تقویم هم هست.

اما اندازه سالنامه ها چگونه است؟

سالنامه ها در انواع و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شوند.سالنامه و سر رسید معمولا در اندازه معمولی قطع کتاب ( همان اندازه درازا و پهنای کتاب ) به چاپ می رسد. لذا بر اساس اختصاصی و عمومی بودن آن , همچنین اطلاعات صفحات سررسید , نوع جلد , نوع چاپ , نوع صحافی و … سایز بندی کرد .

برخی از نومونه های اندازه سالنامه :

  • سالنامه وزیری
  • سالنامه اروپایی
  • سالنامه سلطانی
  • سالنامه رحلی
  • سالنامه رقعی
  • سالنامه پالتویی
  • سالنامه خشتی
  • سالنامه جیبی
  • سالنامه ارگانایزر

یکی دیگر از کاربرد های سالنامه و سر رسید امروزه استفاده از آن برای تبلیغات می باشد . اکثرا شرکت های بزرگ برای برند سازی و معرفی خدمات و محصولات خود اقدام به چاپ سر رسید و سالنامه می کنند . و در آن تمامی خدمات و محصولات جدید خود را شرح می دهند.و از این روش برای تبلیغات خود استفاده می کنند.

سالنامه را می توان به عنوان هدیه نیز استفاده کرد زیرا کاربردی و بسیار زیبا است.

قیمت سالنامه , خرید و فروش سالنامه

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم به دلیل کاربرد زیاد در استفاده از سالنامه ها میزان خرید و فروش سالنامه همیشه رشد زیادی دارد به ویژه اینکه هر سال طرح های جدیدی از سالنامه ها ارائه می شود. اما قیمت سالنامه نیز بر اساس طرح جلد و اندازه و نیز تعداد چاپ متفاوت است . لذا برای اینکه اطلاعات کافی در رابطه با قیمت سالنامه و انواع آن داشته باشید توصیه می کنیم با کارشناسان فروش ما در نیکاگستران وارنا تماس بگیرد.در یک نتیجه کلی می توان گفت که قیمت سالنامه ها متفاوت است.

چاپ انواع سالنامه

همانطور که در مطالب بالا گفتیم یکی از کاربرد های استفاده از سالنامه امروزه یکی از روشهای تبلیغاتی برای بیشتر شرکت های بزرگ می باشد تا اطلاعات شرکت خود و خدمات و محصولات خود را در آن به نمایش بگذارند . چاپ اختصاصی سالنامه نیز برای هر شرکتی از اهمیت بالایی برخوردار است . و استفاده از افراد متخصص و حرفه ای برای چاپ سالنامه ها می تواند ان سالنامه را از سایر رقبا برتر کند همچنین , تجهیزات بروز برای چاپ سالنامه و نیز استفاده از نرم افزار های بروز و مدرن برای طراحی جلد سالنامه موجب میشود تا هر نوع طرحی به راحتی از زیر چاپ در بیاید. شرکت نیکاگستر وارنا با خدمات چاپ سالنام و ارائه پشتیبانی متاسب در این زمینه توانسته است باشرکت های بزرگی همکاری کند و رضایت آنها برای ادامه همکاری نیز جلب شده است .

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای چاپ سالنامه های اختصاصی و ویژه بخصوص برای همایش ها و کنگره ها با ما در ارتباط باشید. ما بهترین و با کیفیت ترین سالنامه ها را برای شما ارایه خواهیم کرد.

طراحی وب سایت املاک

طراحی وب سایت املاک : امروزه برای اینکه بخواهیم ملکی را بخریم یا اجاره کنیم اولین جایی که سراغش می رویم . اینترنت است و دنبال سایتی می گردیم که آگهی املاک برای فروش و اجاره را گذاشته اند .امروزه حتی افرادی که سررشته ای از جستجو در اینترنت ندارند هم از اطرافیان خود برای اینکار استفاده می کنند . تا بتوانند ملک مورد نظر خود را انتخاب و اجاره کنند یا بخرند. طی سالهای اخیر خیلی از صاحبان املاک به خصوص قشر جوان که در این ار هستند به سراغ ما آمده اند و خواستار طراحی سایت املاک از ما شده اند.با تمام تفاسیر می توانیم بگوییم که امروزه به نظر می آید که وجود وب سایت برای هر املاک حتی اگر این املاک جزئی هم باشند نیازمند وب سایت هستند . در زیر امتیازات داشتن طراحی سایت املاک برای تمام املاکی های را بیان می کنم .

طراحی سایت املاک

مزایای طراحی سایت املاک

  1. طراحی سایت املاک بزرگترین مزیتش بالا بردن سرعت انتخاب از طرف مشتری است . و نیاز زیادی به مشاوره ندارد . فرد با وارد شدن به وب سایت املاک به راحتی در فایل های موجود می تواند بهترین مورد را برای خرید یا اجاره برگزیند .
  2. مزیت دیگر برای صاحب املاک این است که برای مشاوره که کار خسته کننده ای است زیاد وقت نمی گذارد.
  3. سومین مزیت این است که صاحب املاک می تواند به راحتی جدید ترین فایل ها یا ملک های موجود را در وب سایت ارائه نماید . همچنین می تواند به راحتی مبالغ و ... را برای فایل های دیگر ویرایش نماید .
  4. بزرگترین امتیاز برای صاحب املاک این است که مشتریان خود را حفظ کند و از طریق این مشتریان مشتری دیگری را نیز جذب نماید . رقابت بسیار شدید است در این مورد.

ویژگی های مهم در طراحی سایت املاک

  1. مهمترین چیزی که در طراحی سایت املاک باید در نظر داشت دسته بندی و جستجوی آنها می باشد . تا کاربر به راحتی در بین فایل ها جستجو کند و زیاد درگیر نشود.
  2. دومین چیز گرافیک عالی در طراحی سایت است .
  3. مورد بعدی هم مدیریت محتوای سایت است که باید به درستی فعال باشد و کار کند.
  4. صفحه وب درج ملک جدید نیز یکی از امتیازات برتر برای طراحی سایت املاک می باشد . که خود قابلیت های دیگری نیز دارد.
  5. مورد بسیار مهم دیگر هم اینه که در طراحی سایت املاک طراحی سایت ریسپانسیو برای همچین مواردی هست .
  6. می دانیم طراحی سایت املاک یک منبع برای جستجوی ملک و زمین می باشد . در فضای مجازی در این زمینه رقابت بسیار شدید است از این رو باید در طراحی سایت املاک دقت بالایی در سئو آن داشته باشیم . باید در طراحی اصول سئو سایت رو کاملا رعایت نماییم .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت املاک می توانید با مشاور طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید .

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی : امروزه با پیشرفت علم فناوری اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی و تجارت الکترونیک هر شرکتی مهمترین بخش تبلیغات خود را در فضای مجازی دنبال می کند . و برای ورد به این تبلیغات مهمترین فاکتور داشتن وب سایت رسمی برای شرکت است . در اینجا سوالاتی را باید جواب بدهیم .

طراحی سایت شرکتی به چه صورت باید انجام شود ؟

در ابتدا باید گفت با پیشرفت طراحی سایت و استفاده از سایت به عنوان معرفی شرکت و معرفی محصولات و خدمات و... در فضای اینترنت . موجب شده است که مشتریان طراحی سایت وب نوش به این نتسجه برسند که طراحی سایت شرکتی معمولی نمی تواند نیاز مشتریان خود را برآورده نماید بنابراین به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستند.

طراحی سایت شرکتی

اما جواب سوال که در طراحی سایت شرکتی به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم :

خب می دانیم هر شرکتی زمینه ی کاری مختص به خود را دارد بنابراین اولین نکته توجه به زمینه کاری شرکت می باشد . دومین مورد شناخت دامنه مشتریان شرکت مورد نظر می باشد . سومین نکته هم در طراحی سایت شرکتی می تواند این باشد که این شرکت می واهد خدماتی عرضه کند یا محصولی را معرفی نماید و ...
با دانستن این سه مورد می توانیم ایده ای مناسب برای طراحی سایت شرکتی برای مشتری پیاده نماییم . ( ایده پردازی برای مشتری یکی از برتری های طراحی سایت وب نوش است ) .


سوال دوم را برای طراحی سایت شرکتی می توان به این صورت بیان نمود:

موارد مهمی که در طراحی سایت شرکتی باید مد نظر داشت کدامند ؟

بدین صورت می توانیم پاسخ دهیم که برای شناخت هر شرکت نیاز به معرفی اجمالی آن داریم پس در طراحی سایت شرکتی یه صفحه زیبای وب با نام معرفی شرکت (یا همان درباره ما) باید طراحی نماییم . پس مورد اول داشتن صفحه درباره ما است .
مورد دوم برای جلب اعتماد کاربران ومشتریان شرکت نیاز به آدرس و اطلاعات تماس شرکت می باشد برای این کار نیز صفحه ای اختصاصی به عنوان تماس با ما باید در طراحی سایت شرکتی در نظر داشته باشیم . مورد دوم نیز شد طراحی صفحه تماس که شامل تلفن های تماس ، آدرس شرکت ، نقشه شرکت ، فرم تماس و.. است .
مورد سوم صفحه ای است که جدیدا بیشتر شرکتهای بزرگی که با طراحی سایت وب نوش کار می کنند صفحه ای برای معرفی پرسنل خود هستند که در این صفحه رزومه پرسنل خود را ارائه می دهند . این صفحه به صورت اختصاصی توسط گروه طراحی سایت وب نوش برای شما طراحی می شود .
یک بخش مهم نه تنها در طراحی سایت شرکتی بلکه در تمامی سایت ها باید مد نظر داشت طراحی صفحه اخبار و مقالات می باشد. که تاثیر زیادی به سئو سایت شما خواد گذاشت .( این مورد نباید در طراحی سایت شرکتی فراموش شود) بنابر این بخش چهارم می تواند بلاگ مطالب سایت باشد.
بخش پنجم را نیز می توان به این صورت بیان نمود که بخش معرفی کالاهای شرکت و یا خدمات ، نمونه فعالیت ها و ... می باشد این بخش هدف اصلی هر شرکتی می باشد . این بخش در طراحی سایت شرکتی هدف کاربران و مشتریان می باشد تا از طریق مطالعه آن بتوانند اطلاعات کافی در مورد نیاز خود بدست آورند. تا بتوانند بهترین کالا ، خدمات و ... رو انتخاب نمایند.
بخش ششم در طراحی سایت شرکتی که امروزه بیشتر به چشم می خورد بخش فروش می باشد ( این سیستم جدا از سیستم فروشگاهی می باشد) این بخش را طراحی سایت وب نوش با بهترین گرافیک برای شما عرضه می نماید .

وب سایت شرکتی

موارد بالا مهمترین مواردی است که باید در طراحی سایت شرکتی در نظر داشت امام مهتر از آنها داشتن ایده در طراحی گرافیکی سایت شرکتی می باشد. ایده پردازی برای طراحی گرافیکی سایت شرکتی از برتری های برنامه نویسان وب نوش می باشد . بهترین گرافیک را با بهترین کارایی در طراحی سایت شرکتی برای مشتریان عرضه نموده ایم و بهترین ها را نیز انجام می دهیم.
با تمام گفته های بالا به این نتیجه می رسیم که هر شرکتی چه بزرگ ، متوسط و کوچک باشد برای ورود به تبلیغات اینترنتی نیازمند داشتن وب سایت می باشد.تا بتوانند با رقبای خود وارد رقابت شوند.

طراحی سایت شرکتی به صورت ریسپانسیو

یکی از نکات مهم در طراحی وب سایت شرکتی ، طراحی سایت به صورت ریسپانسیو ، ویا همان واکنشگرا می باشد، طراحی سایت ریسپانسیو این امکان را به وب یابت شما می دهد تا در نمایشگر های مختلف ، از گوشی موبایل هوشمند گرفته تا تبلت و انواع نمایشگر ها در ابعاد و اندازه های مختلف ، به صورت کاملا کاربر پسند به نمایش در آید ، شاید در وب گردی ها نیز با سایت هایی مواجه شده باشید که به صورت افقی اسکرول خورده و برای یافتن مطالب و محتوای مورد نظر خود صفحه نمایش را به سمت چپ یا راست اسکرول کنید ، بروز چنین مشکلاتی باعث نارضایتی کاربران ، و در نتیجه افزایش بونچ ریت و کاهش نرخ تبدیل سایت خواهد شد.

علاوه بر این ویژگی ها ، ریسپانسیو بودن سایت ، امروزه به یکی از معیار های سئو برای رتبه دهی به سایت ها توسط موتور های جستجو ، بخصوص گوگل شده است.و برای اینکه سایتی موفق در زمینه سئو نیز داشته باشید ، حتما باید وب سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید ، و یا در صورت موجود بودن سایت و ریسپانسیو نبودن آن اقدام به واکنش گرا کردن آن کنید.

در انتها می توانیم برخی از مزایای طراحی سایت شرکتی اشاره نمود:

  1. معرفی شرکت به بخش وسیعی از کاربران اینترنت
  2. معرفی محصولات و خدمات و ... شرکت
  3. برند سازی شرکت
  4. جذب مشتریان جدید
  5. شناخت رقبای زیاد و روش فعالیت آنها
  6. شروع تجارت الکترونیک و فعالیت تجاری آنلاین

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی : با رونق فروشگاه های اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی در عرصه تجارت الکترونیک امروزه فروشگاه ساز های اینترنتی زیادی طراحی شده است . هر برنامه نویسی برای کسب در آمد از دانش خود اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی مختلف کرده و در یک وب سایت فروش فایل به معرض فروش گذاشته است . برخی از این طراحان وب سایت برای طراحی فروشگاه اینترنتی از سیستم های مدیرت محتوای آزاد مانند وردپرس ، جوملا ، دروپال ، اپن کارت ، پرستا شاپ و ... استفاده کرده اند و برخی دیگر برای طراحی وب سایت فروشگاهی از cms اختصاصی خود استفاده می کنند .

هر یک از این موارد بالا برای خود امتیازاتی دارد و در مقابل معایبی نیز دارد . در زیر به توضیح مختصری در این باره می دهیم با وب نوش همراه باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی فروشگاه اینترنتی می توانید با مشاوره طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید .

طراحی فروشگاه اینترنتی


برخی ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی

هر ایده ای که در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی پدید می آید . برای آن طرح ها و امکانات در ذهن فرد به وجود می آید لذا به طور یقین نمی توان تمام موارد در رابطه با ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی را بیان کرد . در اینجا قصد ما فقط معرفی ویژگی های کلی در طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد .

طراحی گرافیک سایت فروشگاه اینترنتی

یکی از موارد مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی کرافیک وب سایت است . یا همان طراحی سایت UI که از اهمیت بالایی در سئو و بهینه سازی وب سایت و نیز کاربرپسند بودن دارد . استفاده از تصاویر و رنگ بندی ویژه در طراحی گرافیک وب سایت هر کاربری را به خود جذب می کند . لذا در طراحی فروشگاه اینترنتی اولین قدم در طراحی گرافیک سایت فروشگاه اینترنتی می باشد . پس همیشه در سیستم طراحی خود یک گرافیست حرفه ای داشته باشید .

رعایت طراحی UX در طراحی فروشگاه اینترنتی

چیدمان عناصر وب سایت فروشگاهی به ویژه در طراحی صفحه اول فروشگاه اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است . هر کاربر در ابتدای کار وارد وب سایت فروشگاهی که می شود . صفحه اول فروشگاه اینترنتی را می بیند . از این رو برای جذب بیشتر کاربران باید دقیق طراحی UI را در فروشگاه انترنتی رعایت کنیم .

طراحی ریسپانسیو فروشگاه اینترنتی

برخی از سیستم های فروشگاهی به دلیل گستردگی به صورت ریسپانسیو طراحی نشده است از این رو با موبایل و تبلت سازگاری ندارد. از طرف دیگر طراحی ریسپانسیو سایت یکی از فاکتورهای مهم در سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد . لذا بهترین راه برای بالا بردن ترافیک سایت و اینکه کاربران اینترنتی که از طریق موبایل و تبلت وارد وب سایت می شوند را از دست ندهیم باید وب سایت به صورت ریسپانسیو طراحی شود .

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت بر اساس اصول سئو

یکی از مهمترین بحث هایی که امروزه وجود دارد بحث سئو و افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجوی گوگل می باشد . بهترین گرافیک سایت + بهترین طراحی ui و طراحی UX را نیز داشته باشید اگر وب سایت شمات در نتایج جستجو دیده نشود وب سایت و تجارت اینترنتی شما رو به شکست خواهد رفت . لذا مهمترین فاکتور بازاریابی اینترنتی امروزه سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد .

طراحی سایت بر اساس اصول سئو به این منظور نیست که در همون اوایل وب سایت شما در رتبه های بالای نتایج جستجو دیده شود بلکه به این صورت است که همیشه وب سایت از هر نظر سئو داخلی بالایی دارد و با رعایت اصول سئو در محتوا گذاری به ویژه معرفی محصولات رتبه وب سایت شما هر روز به بالاترین مکان افزایش خواهد داشت.

استفاده از استانداردهای روز دنیا در طراحی فروشگاه اینترنتی

تکنورژی های جدید در برنامه نویسی هر روز بر پیشرفت این علم کمک بزرگی می کنند . از این رو روند موتورهای جستجو نیز بر این اساس می باشد و امروزه طراحی سایت با استفاده از سیستم های HTML5 وCSS3 مهمترین فاکتور می باشد . به جای استفاده از جاوا اسکریپت استفاده از کتابخانه های آن پیشنهاد می شود . مانند جی کوئری و ...

استفاده از زبان برنامه نویسی php می تواند انعطاف بالایی به وب سایت شما دهد . یا استفاده از پایتون برای برنامه نویسی بهینه سازی کد ها را به همراه دارد و وب سایت از نظر امنیتی بسیار بالا خواهد بود .

رعایت ناوربری آسان در طراحی فروشگاه اینترنتی

توجه داشته باشید صفحه فرود شما که همان صفحه اول فروشگاه اینترنتی می باشد . باید دسترسی های خوبی به تمام صفحات وب سایت داشته باشد . برای همین بهترین ناوبری را باید در صفحه اول پیاده کنید تا کاربران از گشت و گذار در وب سایت شما اذیت نشوند و به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را پیدا کنند.

ساختار اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

یکی از مهمترین فاکتورها در رابطه با برند سازی وب سایت فروشگاهی ایجاد شبکه های اجتماعی زیاد است برای اینکه فروشگاه خود را به تمام مردم معرفی کنید استفاده از شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید.

در طراحی فروشگاه اینترنتی به این نکته توجه داشته باشید که حتما سیستم اشتراک گذاری را در طراحی ایجاد کنید. و نیز قابل گسترش باشد .

تمام موارد بالا کلیات مهم در رابطه با طراحی فروشگاه اینترنتی می باشند و در رابطه با ریز مسائل باید ایده را بررسی کنیم و امکانات لازم و درخواستی را اعمال کنیم .
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم طراحی وب نوش و ایده پردازی ما تماس بگیرید تا راهنمایی ها لازم را برای شما ارائه دهیم . بهترین تیم بازاریابی اینترنتی همیشه در کنار شماست .

طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو فروشگاه اینترنتی

در یکی از فاکتورهای بالا (شماره 4) اشاره ای مختصر به طراحی سایت بر اساس اصول سئو داشتیم در اینجا یکم بحث را بازتر می کنیم . در طراحی فروشگاه اینترنتی هدف اصلی کسب در آمد از اینترنت و فروش آنلاین می باشد. و در کنار آن نیز می توان اهداف دیگری را نیز دنبال کرد .
باید توجه داشته باشیم که فروشگاه انترنتی زیادی در حال فعالیت می باشند و هر یک از آنها مخاطبان و مشتریان خود را دارند لذا برای رقابت با این فروشگاه های انترنتی برخی از راهکارهایی وجود دارد که باید به آنها دقت داشته باشیم و نیز عمل کنیم .

در اینجا به بررسی سه فاکتور مهم در بازاریابی اینترنتی و رقابت در اینترنت می پردازیم :

1- سئو فروشگاه اینترنتی
2- بازاریابی محتوا
3- بازاریابی شبکه های اجتماعی

سئو فروشگاه اینترنتی

بهترین و ماندگارترین سرمایه گذاری در اینترنت برای وب سایت تجاری سئو و بهینه سازی وب سایت است . شاید در ابتدای کار هزینه زیادی برای صاحبان وب سایت داشته باشد . ولی در نهایت این یک سرمایه گذاری امن می باشد . چراکه وب سایت شما وقتی در دید کاربران اینترنتی قرار بگیرد تما هزینه ها جبران خواهد شد .

سئو راهکاری است برای بالا بردن رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل و هر موتور جستجوی دیگر .

اما مهمترین مسئله اینجا مطرح می شود که سئو به چه صورتی برای یک وب سایت فروشگاهید انجام خواهد شد ؟ برای هر شروعی استفاده از سئو کلی سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به ویژه وب سایت فروشگاهی که دارای تعداد زیادی محصول می باشد . چرا که نمی توان تک تک محصولات را سئو و بهینه کرد . لذا بهترین راه برای سئو فروشگاه اینترنتی سئو کلی و در نهایت سئو کلمات کلیدی خیلی مهم و تجاری می باشد . البته برخی از محصولات برای فروشگاه اینترنتی می تواند سود زیادی داشته باشد در این صورت بهترین راه سئو صفحه خاص برای صفحات وب این محصولات می باشد .

طراحی فروشگاه اینترنتی

برای سئو کلی کلمات کلیدی و مهم استخراج می شوند و در نهایت یک توضیحات متای تخصصی ایجاد شده و تمام صفحات و محتوای وب سایت و نیز لینک های داخلی و همچنین url های صفحات کاملا بهینه می شوند . در اصل زمینه برای فعالیت گسترده و سئو تمام کلمات آماده می شود و تنها بعد از اعمال سئو کلی شما باید خارج از وب سایت فعالیت کنید و نیز بروز رسانی مرتب وب سایت که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

بازاریابی محتوا برای فروشگاه انترنتی

بحث بازاریابی محتوا بسیار بحث بزرگ و مهم می باشد و یک بحث خیلی پیچیده می باشد یکی از مهمترین فاکتورهای بازاریابی محتوای دیجیتال می باشد که ما در این زمینه زیاد بحث می کنیم و با یک مثال آن را پایان می دهیم .

توجه داشته باشید تمام فعالیت های انسان در نهایت به محتوا ختم می شود همان طور که از ابتدای بشریت نیز انسان به تولید محتوا اهمیت زیادی می داده است . اگر به غارها ی کهن توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که چقدر انسان های غار نشین به تولید محتوا اهمیت می دادند .

یا با پیشرفت علم و تکنولوژی روزنامه ها نوشتن محتوا را تعطیل نکرده اند و کارشان را ادامه می دهند مجله های تخصصی زیادی ایجاد شده . یا امروزه دیگر پزشکان باهوش به هیچ وجه از آگهی برای جذب مشتری استفاده نمی کنند و به جای آن از تولید یک مقاله حرفه ای برای این کار بهره می برند یا معلمی را در نظر بگیرید که همیشه در حال تدریس می باشد و دانش آموزان زرنگ همیشه گفته های معلم را می نویسند پس معلم نیز در حال تولید محتوا می باشد.

اما هدف ما از این گفته ها این است که بیایم و بازاریابی محتوای وب سایت خود را قدرتمند کنیم و آنهم تولید محتوا و توسعه محتوای وب سایت است . هر روز بهتر است در بروز رسانی سایت خود از محتوای جذابی برای کاربران استفاده کنیم . استفاده از بازاریابی محتوا در برند سازی برای شما کمک بزرگی خواهد کرد . برای اینکار می توانید هر روز بهترین مقالات را بنویسید و در وب سایت معتبر خودتان انتشار دهید و سایت را یک منبع اطلاعاتی بزرگ برای کاربرانتان قرار دهید تا دیگر برای کسب اطلاعات به وب سایت های دیگر مراجعه نکنند .

این مخصر گفته ای در رابطه با بازاریابی محتوا می باشد که برای شما اشاره کردیم .

بازاریابی شبکه های اجتماعی

باید دقت داشته باشیم بازاریابی شبکه های اجتماعی یا همان بازاریابی رسانه های اجتماعی در راستای جذب کاربر برای افزایش رتبه وب سایت انجام می شود که برای این کار بهترین راه تولید مطالب جذاب در رسانه های اجتماعی می باشد که از این طریق کاربران را وارد وب سایت نموده و محصول خود را به آنها معرفی کنیم . توج داشته باشیم که شبکه های اجتماعی امروزه جایگاه بزرگی را در بین مردم دارند به ویژه شبکه های اجتماعی تلگرام ، اینستاگرام ، فیس بوک ، لینکدین ، گوگل پلاس و ... که همیشه پر از افرادی هستند که دنبال جایی برای دریافت نیاز خود می باشند . لذا شبکه های اجتماعی هدف بزرگی برای بازاریابی اینترنتی می باشند .

امید واریم این مقاله راهنمایی کلی برای پیش برد ایده شما در طراحی فروشگاه اینترنتی باشد . شما می توانید برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با طراحی فروشگاه اینترنتی با مشاوره سئو وب نوش تماس بگیرد تا از مشاوره رایگان سئو بهره مند شوید.

منبع : طراحی سایت وب نوش

طراحی گرافیک سایت | گرافیک سایت

طراحی گرافیک سایت | گرافیک سایت : از قابلیت های برتر وب نوش می توان به طراحی گرافیک و ساختار وب سایت اشاره کرد . ما سلیقه ایرانی و هنر ایرانی را در وب سایت ها پیاده کرده ایم و هر نوع گرافیک برتری که می خواهید را برای شما طراحی می کنیم . برای کسب راهنمایی بیشتر در رابطه با گرافیک سایت و چگونگی طراحی گرافیک سایت می توانید با مشاوره طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید :


طراحی گرافیک سایت

تاثیر گرافیک در جذب کاربر برای وب سایت (UI)

یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت UI گرافیک وب سایت است . هماهنگی رنگ های وب سایت ، برتری هارمونی رنگ و همچنین تاثیر روانشناختی آن بر روی کاربر بسیار اهمیت دارد.
وب سایت ها موضوعات مختلفی دارند از جمله ، طراحی سایت علمی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و .. که باز هر یک از این موارد دارای موضعات متفاوتی هستند برای هر موضوع خاص از رنگ بندی خاصی باید استفاده کنیم . بطور مثال نمی توانیم برای طراحی سایت صنعتی از رنگ های شاد استفاده کنیم یا برای طراحی سایت گل فروش نمی توانیم از رنگ های تیره استفاده کنیم . لذا باید در رنگ بندی وب سایت باید دقت کافی داشته باشیم و از هارمونی و ترکیب رنگ بندی برتر استفاده کنیم.
توجه داشته باشید کاربر به محض ورود به وب سایت شمای کلی وب سایت را نگاه می کند و بر اساس موضوع سایت در عرض زیر 5 ثانیه تصمیم میگرید که در سایت بموند یا خارج شود ما باید برای گرافیک سایت و نگه داشتن کاربر در وب سایت در این 5 ثانیه برنامه داشته باشیم . نباید حتی یک کار بر را از دست داد. لذا باید در طراحی گرافیک سایت دقت لازم را داشته باشیم تا همیشه کاربران خودمان را حفظ کنیم و آنها را ترغیب کنیم دباره به وب سایت ما برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود برگردد.

تاثیر گرافیک سایت بر سئو سایت

ابتدا باید بدانیم سئو سایت به چه مفهومی است و چه فاکتورهایی دارد :

سئو : سئو راهکار افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجوی گوگل می باشد که بازدید وب سایت را افزایش می دهد که با تبدیل این بازدید ها به مشتری شما می توانید کسب در آمد کنید. یکی از راه های جذب مشتری همان زور که در بالا نیز بدان اشاره کردیم طراحی گرافیک سایت با بهترین هارمونی رنگ می باشد. لذا با ماندگار مشتری در وب سایت سئو سایت و قدرت وب سایت شما بیشتر خواهد شد . پس می توان گرافیک و طراحی گرافیک سایت را تاثیر گذار در سئو وب سایت دانست و حتی رابطه مستقیم بین آنها در نظر گرفت .

رابطه ساختار سایت و گرافیک سایت | طراحی گرافیک سایت

ساختار سایت تعیین کننده استفاده از رنگ بندی ، فونت ، چیدمان عناصر وب سایت و استفاده از هارمونی رنگ می باشد. لذا یک گرافیک کار خوب در طراحی گرافیک وب سایت می تواند این رابطه را درک کند از این رو بهترین گرافیک برای سایت را پیاده کند . در برخی از موارد ساختار سایت به گونه ای است که باید چندین نوع فونت ، چندین نوع رنگ را به کار بگیریم تا بتوانیم یک گرافیک سایت خوب داشته باشیم . لذا رابطه مستقیم ساختار وب سایت با طراحی گرافیک سایت را در نظر بگیرید.


طراحی گرافیک سایت و طراحی سایت ریسپانسیو

یک طراح خوب گرافیک باید بتواند تشخص دهد که در ریسپانسیو سایت گرافیک باید بر اساس نوع موضوع تغییر کند . شاید بهتر این باشد که در حالت ریسپانسیو گرافیک سایت به صورت فلت تبدیل شود. در زیر گرافیک فلت برای طراحی گرافیک سایت را نیز شرح می دهم .

توجه داشته باشید که به دلیل اندازه کوچک صفحه نمایش گوشی ها بهتر است از طراحی عکسهای شلوغ در این حالت جدا بپرهیزیم که کاربران را اذیت نکند . بیشتر کاربران اینترنت که از گوشی های موبایل به وب سایت وارد می شوند بیشتر دوست دارند اطلاعات را سریعتر ببینید لذا بهتر است در این حالت از گرافیک فلت استفاده شود .

طراحی سایت فلت و گرافیک سایت

یکی از جدیدترین متدهای طراحی سایت در سال های اخیر طراحی سایت های گرافیکی به حالت فلت می باشد که از آیکون های ویژ ی طراحی شده اند . طراحی فلت دید وب سایت را برای کاربران بسیار دلچسب می کند . همچنین روان بودن وب سایت را نیز تضمین می کند . سرعت وب سایت های فلت بسیار بالاتر از وب سایت هایی است که از تصاویر گرافیک خوب برای سایت استفاده شده است . همچنین طراحی سایت فلت در حالت ریسپانسیو بسیار جذاب دیده می شود و کاربر پسندی بالای دارد . و نیز تاثیر خوبی برای سئو سایت نیز خواهد گذاشت .

در نهایت برای گرافیک سایت می توان گفت

استفاده از تصاویر بهینه در گرافیک سایت می تواند بهترین تاثیر بر دید کاربر از سایت داشته باش همچنین برای سئو و بهینه سازی وب سایت نیز موثر می باشد. اهمیت طراحی گرافیک وب سایت در حدی است که همیشه در وب سایت های مهم برای طراحی سایت مقالات متعددی را برای بروز رسانی گرافیک سایت می نویسند و نیز موتورهای جستجو نیز همیشه به گرافیک وب سایت توجه ویژه دارند . پس در انتخاب گرافیک و رنگ بندی وب سایت توجه زیادی باید داشته باشید که کاربر عاشق گرافیک وب سایت شما شود .
برای کسب اطلاعات در رابطه با طراحی گرافیک وب سایت می توانید با مشاوره طراحی سایت وب نوش در ارتباط باشید تا بهترین راهنمایی ها را برای شما در این زمینه ارائه نماید .

طراحی سایت وب نوش حامی اصلی ایده های بزرگ شماست و شما را برای رسیدن به ایده هایتان راهنمایی می کند . نگران گرافیک وب سایت خود نباشید بهترین گرافیک را برای شما پیاده خواهیم کرد.

طراحی سایت در کرج | شرکتی


طراحی سایت در کرج : امروزه با افزایش استفاده از اینترنت ، سیستم بازاریابی اینترنتی بسیار رونق گرفته است ،لذا بیشتر شرکتها دست به رقابت با رقیبان خود در فضای مجازی زده اند . می دانیم ورود به دنیای رقابت در بازاریابی اینترنتی اولین قدم طراحی وب سایت است . طراحی سایت اعتبار ورود به اینترنت برای کسب در آمد بالاست . تاثیر بازاریابی اینترنتی در شهرهای بزرگ بیشتر از جاهای دیگر به چشم می خورد . از این رو کرج یکی از شهرهایی است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به پایتخت است و هم از نظر صنعتی و تجاری یکی از شهرهای برتر کشور هست . لذا این شهر یکی از قطب های تجاری کشور و از مراکز مالی ایران می باشد .

طراحی سایت در کرج


طراحی سایت شرکتی در کرج

شهر کرج دارای شرکت های تجاری بزرگ و کوچک زیادی است و همه روزه نیز به تعدا این شرکتها افزوده می شود . هر شرکتی امروزه که در کرج تاسیس می شود یکی از برنامه های مهمی که در بطن تاسیسش به آن توجه می کند طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت صنعتی و یا طراحی سایت فروشگاهی است . چرا که می داند یکی از راه های مهم و ارزان برای تبلیغات شرکت خود و یا فروشگاه اینترنتی خود و همچنین معرفی محصولات خود طراحی سایت بهترین بازاریابی اینترنتی است . البته اولین قدم برای بازاریابی اینترنتی داشتن وب سایت است و بعد سه مورد :

سئو و بهینه سازی سایت
بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی محتوا (سئو محتوا)

از موارد مهمی است که باید به آنها نیز توجه کامل کرد .

بخش سئو وب نوش با تجربه ترین متخصصین بازاریابی شبکه های اجتماعی و سئو محتوا را در اختیار دارد . برای مشاروه رایگان و آنالیز رایگان سئو سایت خود با وب نوش تماس بگیرید

متدهای طراحی سایت در کرج توسط وب نوش

طراحی سایت وب نوش برای طراحی سایت در شهرهای دیگر امکانات زیادی را فراهم آورده است و از این رو تخفیفاتی را برای این کار در نظر گرفته است در زیر به تعدادی از این خدمات ویژه طراحی و سئو سایت وب نوش می پردازیم :

1- هاست قدرتمند با استفاده از سرور های قدرتمند خارجی و ایرانی به مدت یکسال با پشتیبانی فنی کامل و امنیت بالا
2- پشتیبانی سایت در کرج به مدت یک سال برای طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی و.... به صورت رایگان
3- خرید دامنه های .com برای طراحی سایت شرکتی در کرج به صورت رایگان یک عدد
4- طراحی سایت ریسانسیو به صورت کاملا حرفه ای و دقیق
5- طراحی سایت با اصول کامل سئو
6- معرفی وب سایت به گوگل برای ایندکس سریع سایت
7- و بسیاری زا امکانات دیگر در موقع عقد قرار داد ارائه خواهد شد .

برای اینکه از رقبای خود در عرصه فضای مجازی عقب نمانید هر چه سریعتر با طراحی سایت وب نوش تماس بگیرید و از مشاوره سئو و بهینه سازی وب سایت وب نوش و هم چنین مشاوره طراحی سایت ما بهره مند شوید .

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای : طراحی سایت وب نوش راهکارهایی برای طراحی سایت فروشگاهی شما پیاده می کند که هم از نظر سئو و بهینه سازی سایت و هم از نظر گرافیک سایت و سرعت لود سریع دارای برتری مناسب باشد . طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای را از ما بخواهید . وب نوش تخصص بالایی در طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ، طراحی سایت فروشگاهی با جوملا و سایر فروشگاه سازها را دارد. برای مشاوره طراحی سایت با ما تماس بگیرید :

در این اینجا بهترین فروشگاه سازها که به صورت رایگان برای استفاده طراحان وب سایت ارائه شده است را بررسی می کنم . تمامی این فروشگاه سازها با استفاده از دانش php قابل تغییر می باشد و به راحتی می توانید کدهای دلخواه خود را در آنها قرار دهید تا بدین صورت یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای را طراحی کنید تمامی فروشگاه سازها به دلیل اینکه رقابت بالایی با هم دارند همیشه خود را با استانداردهای روز دنیا بروز رسانی می کنند و نسخه های جدید خود را ارائه می کنند لذا از نظر سئو و بهینه سازی سایت نیز دارای امکانات زیادی هستند . با وب نوش همراه باشید

فروشگاه ساز مجینتو | Magento

فروشگاه ساز مجینتو یکی از محبوبترین فروشگاه ساز در کشورمون هست و وب سایت های فروشگاهی زیادی با مجینتو طراحی شده است . به دلیل استفاده زیاد این فروشگاه ساز همه روزه به تعداد قالب های ساخته شده برای آن افزوده می شود و دارای قالب های بسیار جذاب می باشد که می توان به راحتی خرید و یک فروشگاه ساز اینترنتی جذاب طراحی کرد . پشتیبانی و طراحی افزونه برای این فروشگاه ساز حرفه ای فراوان در وب سایت اصلی آن وجود دارد . مجینتو دارای هسته ای قدرتمند است و به راحتی می توانید با استقاده از آن یک سیستم فروشگاهی کامل با امکانات عالی طراحی کرد.

طراحی سایت فروشگاهی با مجینتو


فروشگاه پرستاشاپ |PrestaShop

یکی دیگر از فروشگاه سازهای حرفه ای فروشگاه ساز پرستاشاپ است که این فروشگاه ساز هم دارای محبوبیت خوبی است و وب سایت های فروشگاهی زیادی با پرستاشاپ طراحی شده است. این نوع از فروشگاه ساز نیز دارای قالب های فراوانی است و همچنسن دارای سیستم مدیریت محتوای قدرتمندی است و می توانید به راحتی با استفاده از آن وب سایت های فروشگاهی در طرح های خوب طراحی کنید.

طراحی سایت فروشگاهی با پرستاشاپ

فروشگاه ساز اپن کارت | OpenCart

فروشگاه ساز اپن کارت قدیمی ترین سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی است که دارای امکانات فراوانی می باشد. این فروشگاه نسخه ای کاملا فارسی دارد و در ایران هم دارای پشتیبان های قوی می باشد همچنین قالب های فراوانی برای آن طراحی شده است که به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد . هسته این فروشگاه طوری طراحی شده است که قابلیت راه اندازی یک فروشگاه کامل را دارد .

طراحی سایت فروشگاهی با اپن کارت

فروشگاه ساز های جوملا

سیستم مدیریت محتوای جوملا یکی از سیستم های مدیریت محبوب در جهان است که دارای امنیت بالایی است و تقریبا می توان گفت هر سایتی را با این سیستم می توان طراحی کرد . جوملا سیستم مدیریت محتوایی است که ماژول محور است و به همین دلیل افزونه های زیادی برای استفاده در آن طراحی سایت شده است . در این هم تعداد پشتیبان زیادی دارد و تقریبا تمام طراحان ایرانی با این سیستم مدیرت محتوا آشنایی کامل دارند . برای این سیستم مدیریت محتوا چهار فروشگاه ساز قدرتمند طراحی شده ات که در زیر به آنها اشاره می کنم:

طراحی سایت فروشگاهی با جوملا

1- هیکاشاپ | Hikashop
2- جومشاپینگ | JoomShopping
3- ویرچومارت | VirtueMart
4- جی تو استور|J2store

هر یک از فروشگاه سازها امکانات خاص خود را دارند و برای هر یک از آنها افزونه ها و پلاگین های خاصی طراحی شده است . تا با استفاده از آنها امکانات فروشگاه ساز قدرتمند تر شود . با استفاده از این فروشگاه سازها می توانید در جوملا وب سایت های فروشگاهی قدرتمندی بسازید.

فروشگاه سازهای وردپرس

سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب وردپرس که در سراسر دنیا دوست داران زیادی دارد و آن هم به دلیل سرعت و رابط کاربری عالی آن است . دارای دو سیستم فروشگاه ساز خوب است که برای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس که از آنها استفاده میکنیم، در زیر به آنها اشاره می کنیم .

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

1- ووکامرس | WooCommerce
2- وی پی ایکامرس | Wp eCommerce

هر دوی این فروشگاه سازهای وردپرس دارای محبوبیت بالای هستند و برای هر کدام از آنها افزونه های زیادی طراحی شده است . که دارای امکانات زیادی هستند . از این رو به دلیل محبوبیت وردپرس قالب های فروشگاهی زیادی برای آن با این فروشگاه سازها طراحی و برای استفاده در وب سایت ها به فروش گذاشته شده است . هر دوی این فروشگاه سازها کد باز هستند و شما به راختی می توانید تغییرات لازم را روی آنها انجام دهید.

فروشگاه ساز سیستم مدیریت محتوای دروپال

دروپال نیز بعد از جوملا و وردپرس یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوای رایگان می باشد که ماژول محور است و برای این سیستم مدیریت محتوا نیز پلاگین های خاصی طراحی شده است تا قدرت آن را زیاد کند یکی از این پلاگین های فروشگاه ساز Drupal Commerce است که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در دروپال استفاده می شود. همانند سایر سیستم های مدیریت محتوای ذکرشده در بالا این سیستم نیز دارای قالب های فراوان آماده است که می توان از آنها به راحتی استفاده کرد. این سیتم مدیرت محتوا نیز دارای طیف بزرگی از کاربران در ایران می باشد و پشتیبانی مناسبی از آن می شود.

طراحی سایت فروشگاهی با دروپال

در پایان می توان این را گفت که با تمام این فروشگاه سازها می توانید اقدام به طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای کنید . امام بزرگترین چالش اینها در اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی در ایران است که نیاز مند تخصص برنامه نویسی بالایی است. برای مشاوره طراحی سایت فروگاهی می توانید با ما تماس بگیرید تنا بهترین راه حل ها را برای شما ارائه کنیم .

وب نوش همشه کنار شماست و از ایده ای شما حمایت می کند تا بهترین فروشگاه را طراحی کنید.



منبع: سئو سایت و پشتیبانی سایت فروشگاهی وب نوش

طراحی سایت گردشگری | تور

طراحی سایت گردشگری | تور : با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت ، بیشتر شرکت های تور و گردشگری برای اینکه بتوانند خود را بهتر به مردم معرفی کنند . اقدام به طراحی سایت گردشگری می کنند . صاحبان مشاغل گردشگری می دانند که برای موفقیت در این شغل پردرآمد و پر رقابت باید به هر نحوی خود را بیشتر از همه به مشتریان معرفی نمایند. یکی از این روش ها طراحی سایت گردشگری است . اما دلیل طراحی وب سایت برای شرکت تور ها این است که امروزه هر فردی در اینترنت به دنبال مکانی عالی برای مسافرت می گردد. مکان مورد نظر خود را پیدا می کند ، هتل های آنجا را بررسی می کند ، هزینه های آن را برآورد می کند و تصمیم خود را برای مسافرت می گیرد . تا این مرحله از کار هنوز به شرکت گردشگری و تور به صورت حضوری نرفته است . پس بهترین راه برای جذب توریست سایت های گردشگری می باشد .در زیر به برخی از ویژگی های طراحی سایت گردشگری و تور می پردازیم :

طراحی سایت گردشگری


ویژگی های طراحی سایت گردشگری (تور)

توجه داشته باشید که می خواهید با طراحی سایت تور وارد دنیای تجارت الکترونیک شوید و از این راه کسب در آمد کنید . یا در آمد خود را بالا ببرید پس باید در تولید محتوا برای همچین سایتهایی دقت داشته باشید . که بعد از طراحی سایت گردشگری وب سایت نظم جالبی داشته باشد.

1- ابتدا صفحه وب برای معرفی کشور مورد نظر بعدش صفحه وب استان یا ایالت و بعدش صفحه وب شهر را طراحی نمایید. و اطلاعات مورد نظر را برای هر یک وارد نمایید.
2- طراحی صفحه وب اطلاعات گردشگری کشور ، استان و شهر را طراحی نمایید
3- صفحه وب مخصوص برای تمام اطلاعات گردشگری ، از جمله صنایع دستی و گردشگری ، فرهنگ و هنر و... را نیز در طراحی سایت گردشگری و تور در ذهن داشته باشید.
4- صفحه وب برای معرفی هتل ها را طراحی نمایید
5- یک صفحه وب بسیار مهم در گردشگری صفحه وب نمایش وضعیت آب و هوا هر منطقه می باشد تا با استفاده از آن مسافران شرایط خود را برای سفر آماده کنند.
6- بخشی برای تبلیغات در وب سایت در طراحی سایت گردشگری باید در نظر داشته باشید. و مدیریتی منظم برای آن فراهم نمایید. یکی از راه های کسب در آمد از وب سایت فروش تبلیغات به سایر شرکتهای هم کار است.
7- صفحه وب مربوط به تورهای لحظه ی آخری را حتما در ذهن داشته باشید که طراحی نماید .
8- صفحه وب فروش تور های لحظه ی آخری و هم چنین سایر تورها هم باید طراحی شوند.

و بسیار از اطلاعات دیگر که می توانید برای مشاوره طراحی سایت گردشگری با وب نوش تماس بگیرید :


طراحی سایت و سئو سایت وب نوش همیشه در کنار شماست تا ایده های خود را پیش ببرید.

طراحی سایت معرفی حیوانات

طراحی سایت معرفی حیوانات : امروزه بیشتر افراد حیوانات اهلی را در منازل خود نگهداری می کنند و از داشتن آنها لذت می برند . حیواناتی از جمله سگ ، قناری ، بلبل ، خروس ، و... و حتی برخی از این افراد علاقه خاصی به داشتن حیوانات وحشی دارند بارها شنیده ایم که فردی در خانه خود سوسمار ، تمساح و عقاب و ...نیز نگهداری می کند . برخی از این افراد خیلی دوست دارند تا تجربیات خود را در رابطه با حیوانات خود بین همه در میان بگذارند و برای این کار دنبال طراحی وب سایت برای معرفی حیوانات هستند . تا از این طریق بتوانند تجربیات خود را به دیگران انتقال دهند .

طراحی سایت معرفی حیوانات

این واضح است که همه ساعته افراد زیادی دنبال اطلاعات در رابطه با حیوانات خود می باشند . اطلاعاتی که بتوانند از آنها به خوبی مراقبت کنند این اطلاعات بعذا شامل : نحوه تغذیه ، نحوه نگهداری ، مراقبت های پزشکی ، محل نگهداری ، و... می باشند.

برای طراحی سایت معرفی حیوانات ویژگی های زیادی باید در نظر گرفت در زیر به برخی از این ویژگی های خاص اشاره می کنیم تا افرادی که دوست دارند وب سایت معرفی حیوانات داشته باشند به راحتی آن را درک کنند.

توجه داشته باشید که داشتن علاقه مهمترین عامل برای طراحی سایت معرفی حیوانات می باشد.


ویژگی های مهم در طراحی سایت معرفی حیوانات

1- همانند وب سایت های دیگر می توان گفت مهمترین بخش برای معرفی حیوانات می تواند بخش دسته بندی حیوانات را نام برد . در این صفحه وب شما تمام حیوانات را برای مشاهده کاربران خود به صورت کامل دسته بندی می کنید تا کاربران به راحتی بتوانند به اطلاعات خود دست پیدا کنند.

2- صفحه معرفی مراقبت های پزشکی می تواند یکی از مهمترین بخش های این وب سایت باشد . همه افرا به دنبال همچین صفحه ای میگردندتا بتوانند بیماری های مربط به حیوانات خود را درمان کنند و یا از بروز آن پیشگیری کنند .

3- صفحه وب پرسش و پاسخ در رابطه با تمام حیوانات که شما از این طریق می توانید با دریافت مزالب آزاد از کاربران محتوای وب سایت خود را تکمیل کنید.

4- صفحه قوانین و مقررات حتما برای این وب سایت در نظر بگیرید . این برای کاربران شما بسیار مهم خواهد بود .

5- شما حتما قصد دارید در این زمینه فعالیت زیادی داشته باشیدو از این وب سایت کسب در آمد نیز کنید . طراحی سایت فروشگاهی ویژه حیوانات نیز در یک بخش از این وب سایت می تواند قدرت وب سایت شما را چند برابر کند.

6- مهمترین صفحه برای بالا بردن ترافیک وب سایت شما می تواند طراحی بخش خاصی از وب سایت به عنوان بخش مقالات وب سایت باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است این صفحه سئو وب سایت شما را تامین خواهد کرد .

7- روش دیگر برای کسب در آمد می تواند این باشد که شما می توانید از طریق این وب سایت آگهی های زیادی برای فروش بگذارید و کسب در آمد داشته باشید . بنابر این مدیریت صفحه آگهی نیز می تواند یکی از بهترین راهای برای داشتن وب سایت جامع باشد .

بسیاری از امکانات دیگر که می تواند به رونق تر کردن وب سایت شما کمک کن د برای طراحی وب سایت معرفی حیوانات می توانید از راهنمای مشاوره طراحی سایت وب نوش کمک بگیرید و همچنین برای افزایش رتبه وب سایت نیز از مشاوره سئو ما راهنمایی بخواهید .

وب نوش حامی اصلی ایده های شما می باشد و برای رسیدن به اهداف بلند مدت شما راهنمای خوبی خواهد بود

منبع : طراحی سایت ، پشتیبانی سایت و سئو سایت وب نوش

1234567
last