طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

يکشنبه 3 ارديبهشت 1396
10:17
بهزاد مقتدر

طراحي سايت رستوران و کافی شاپ


اين روزها تقريبا تمام مشتريان رستوران ها و کافي شاپ ها گوشي به دست هستند و مدام در شبکه هاي اجتماعي پرسه مي زنند و مقداري از زمان هر روز خود را در اينترنت به وبگردي مشغول هستند. آنها بسياري از نيازهاي خود را از اينترنت جويا مي شوند و به دنبالش ميگردند.

گاهي براي خود ما پيش آمده است که بخواهيم يک رستوران و کافي شاپ با منوي خوب و قیمت مناسب پيدا کنيم تا بتوانيم در آن يک قرار دوستانه به صرف شام و يا نوشيدني داشته باشيم و سري به اينترنت زده باشيم تا اطلاعاتي در مورد محدوده مکاني و يا احيانا محيط آن رستوران و يا کافي شاپ ببينيم. مردم اين روزها دوست دارند تا منوهاي رستوران هاي مختلف را تجربه کنند و غذاهاي خوشمزه را با هزينه مناسب ميل نمايند.

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ


اگر شما به عنوان يک مدير و صاحب رستوران هستيد، بي شک کارت ويزيت خود را پاي صندوق به مشتريانتان مي دهيد تا آنها را تشويق کنيد که مجددا به رستوران و يا کافي شاپ شما بيايند و يا آن را در اختيار افراد ديگر قرار دهند ولي شايد هيچ وقت کارت ويزيت شما داراي آدرس سايت رستوران نبوده باشد تا ايشان بتواند در نوبت هاي بعدي به سايت شما سر بزند و سرويس بگيرد.

ما به شما پيشنهاد ميکنيم که براي رستوران خود طراحي سايت انجام دهيد و اين امکان را براي مشتريانتان فراهم کنيد تا از راه دور نيز از شما سرويس بگيرند و يا با شما آشنا شوند. مطمئن باشيد طراحي سايت رستوران به برند سازي شما نيز کمک خواهد کرد. ما در اينجا از برخي مزاياي طراحي سايت رستوران و کافي شاپ براي صحبت ميکنيم و برخي نيازها در اين طراحي سايت را به شما مي گوييم.

برخي امکاناتي که شما بايد در طراحی سايت رستوران و کافي شاپ خود رعایت کنید به شرح زير است.

معرفي رستوران و کافي شاپ

سعي کنيد خودتان را در سايت تان کامل معرفي کنيد. تصوير مجوزها، گواهينامه ها و يا تاييديه ها و يا افتخارات خود را در سايت قرار دهيد.

منوهاي رستوران و کافي شاپ با درج قيمت

سعي کنيد منوهاي رستوران و کافي شاپ تان را در سايت قرار دهيد و قيمت هاي آنها را هم بروز نگه داريد. همانقدر که مشتريان به دنبال منوهاي کامل و با کيفيت هستند، قيمت نيز براي آنها مهم است.

گالري تصاوير در طراحي سايت رستوران و کافی شاپ

سعي کنيد در گالري تصاويرتان عکس هاي مناسب و خوب از محيط رستوران و کافي شاپ، از محيط آشپزخانه تان، غذاهايتان، ظروف و ميزها را قرار دهيد. مطمئن باشيد عکس هاي زيباتر مشتريان را براي انتخاب شما تشويق خواهد کرد.

امکان رزرو ميز در طراحي سايت رستوران و کافی شاپ

بخش رزرو ميز دو مزيت براي سايت رستوران و کافي شاپ شما دارد. اول اينکه به مشتري اين امکان را ميدهيد که ميز دلخواه خود را براي ساعت و روز مشخصي رزرو کند و از اين طريق هزينه آنرا پيشاپيش به شما پرداخت کند. دوم اينکه اينکار حس خوبي را به ايشان منتقل ميکند که براي وقت و برنامه ايشان اهميت قائل هستيد و باعث ميشود در مورد شما فکر خوب بکند.

بخش انتقادات و نظرات در طراحي سايت رستوران

در اين بخش به مشتري امکان انتقاد از خود را بدهيد. انتقاد و يا شکايت ايشان باعث بهبود عملکرد شما خواهد شد و شما با نظارت مشتريان مي توانيد بر امورات رستوران خود مسلط تر شويد. در ضمن اين مساله مشتري مداري است.

بخش تماس با ما

اطلاعات تماس، فرم تماس و نقشه موقعيت خود را در سايت قرار دهيد تا مشتريان بتوانند شما را پيدا کنند.

شما برای طراحی سایت رستوران و کافی شاپ خود هم اکنون می توانید با ما تماس بگیرید. ما بهترین پیشنهاد را از نظر گرافیک و امکانات به شما خواهیم داد.


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
وب نوش برند ما برای فعالیت در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و بهینه سازی سایت ، پشتیبانی سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.

وب نوش یک تیم منسجم ، پویا و جوان است که به صورت تخصصی خدماتی را در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و بهینه سازی سایت ، تحلیل سئو و عملکرد سایت ، پشتیبانی سایت و نگهداری سایت ، تولید محتوا بر اساس سئو ، مشاوره بازاریابی اینترنتی ، ایمیل مارکتینگ ، برندسازی اینترنتی و بازاریابی شبکه های اجتماعی به مشتریانش ارائه می دهد.

وب نوش توانسته است در سایه تحقیق چند ساله خود بر روی رفتار و الگوریتم های موتورهای جستجو، متدهای کاملا اصولی، منطقی و پایداری را در زمینه سئو ارائه داده و آن را در عرصه عمل بکار گیرد. در سایه همین تلاش بوده است که ما موفق شده ایم مشتریان زیادی را در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل قرار دهیم
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت ، طراحی وب سایت : وب نوش است. || طراحی سایت وب نوش
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]