طراحی سایت خبری

سه شنبه 14 دی 1395
17:40
بهزاد مقتدر

طراحی سایت خبری : وب سایت های خبری شامل بخش های زیادی می باشند از این رو در این بخش می خوان تا حدودی ویژگی های طراحی سایت خبری را برایتان شرح دهم .

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری به چه صورت باید انجام شود .

خب وقتی صحبت از سایت خبری میاد باید تمام جوانب و ویژگی ها را مد نظر داشته باشیم

  1. امنیت سایت
  2. دیتابیس مورد استفاده برای سایت
  3. سرعت وب سایت
  4. سرور و فضای هاست سایت
  5. گرافیک سایت
  6. چیدمان مناسب سایت
  7. و....

طراحی سایت وب نوش با ایده پردازی و پیاد کردن استراتژی مناسب بهترین سایت خبری را طراحی می کند که تمام موارد بالا در آن صدق کنند.



[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طراحی سایت آتلیه | وب سایت عکاسی

سه شنبه 14 دی 1395
17:37
بهزاد مقتدر

طراحی سایت آتلیه | وب سایت عکاسی : هنر عکاسی یکی از هنرهای اصیل نزد ایرانیان است . و این که می گوییم هنر نزد ایرانیان اس و بس واقعا هم همینطوره . ما هنر خودمان را به تمام دنیا ثابت کرده ایم . ولی خیلی از هنرمندان ما نمی توانند هنر خود را به تمام دنیا نشان دهند. در حالی که بیشتر هترمندان دنیا هر هنری که خلق می کنند به راحتی با استفاده از وب سایت هنری و شخصی خود در فضای اینترنت به نمایش می گذارند . نمایش هنر در وب سایت برابر این است که شما هنری را که خلق کرده اید را در دید میلیون ها نفر در سراسر دنیا قرار می دهید . که بسیاری از این افراد برای هنر شما نظر خواهند داد. و این کار شما را ترغیب خواهد کرد تا در کار خود منسجمتر عمل نمایید. اما نمایش هنر فقط برای سرگرمی نیست و هدفی را باید دنبال کند و آن کسب در آمد از هنر شماست . در زیر به هنر عکاسی که من به شخصه بسیار علاقه مند هستم بهش را در رابطه با طراحی سایت آتلیه شرح می دهم .

طراحی سایت آتلیه



[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طراحی سایت صرافی | خرید و فروش ارز

سه شنبه 14 دی 1395
17:32
بهزاد مقتدر

طراحی سایت صرافی (خرید و فروش ارز) : با گسترش تجارت الکترونیک کم کم متوجه می شیم که بیشتر نقل و انتقال های مالی و هم چنین خرید و فروشها به صورت آنلاین انجام می پذیرد. لذا زمان و مکان دیگر مفهوم خود را برای خرید و فروش از دست داده اند با وجود وب سایت های فروشگاهی و همچنین صرافی ها که بیشتر آنها دارای وب سایت های اینترنتی برای انتقال و خرید و فروش آنلاین ارز می باشند . می توان هر ساعتی از روز حساب خود را جابجا کرد.
لذا طراحی سایت وب نوش پیشرو در طراحی سایت های خرید و فروش ارز و هم چنین طراحی سایت صرافی بهترین و کارا ترین وب سایت را در این زمینه برای شما اجرا می کند. در زیر به ویژگی های طراحی سایت صرافی توسط وب نوش اشاره ای می کنیم .

طراحی سایت صرافی



[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طراحی سایت نمایشگاهی

سه شنبه 14 دی 1395
17:31
بهزاد مقتدر

طراحی سایت نمایشگاهی : امروزه یکی از روشهای عرضه انبوه کالا ایجاد نمایشگاه های بزرگ است . همه ساله در سراسر کشور و در شهرهای مختلف نمایشگاههایی در تمام موضوعات دایر می شود . تا خدماتی عالی به مشتریان و مردم عزیزمان عرضه کنند . در این نمایشگاه ها تمام مشاغلی که شرکت می کنند برای معرفی خود نیاز شدید به تبلیغات دارند . در این بین بیشتر این افراد به دلیل اطلاعات کمی که از تبلیغات و بازاریابی اینترنتی دارند . باز روال سنتی و تبلیغات سنتی که امروزه دیگر تاثیر چندانی ندارد را در پیش می گیرند ، کاتالوگ چاپ می کنند ، کارت ویزهای به ظاهر زیبا و... که هزینه های بالایی را در تبلیغات دارند تهیه می کنند . نیروی انسانی زیادی برای تبلیغات خود استخدام می کنند و بسیاری از روش های دیگر که برای برگذاری یک نمایشگاه عالی از محصولات خود انجام می دهند. اما در زیر روشی برتربا هزینه ای بسیار پایین تر و تاثیر بالاتر از تمام تبلیغاتی که گفته شد ، می باشد.

طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت نمایشگاهی با هزینه ای کمتر

یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات قبل از افتتاحیه نمایشگاه طراحی سایت نمایشگاهی است و از این طریق شما می توانید در چند روز مونده به نمایشگاه تمام محصولات خود را در معرض نمایش عموم مردم قرار دهید که مزایای زیادی دارد . اجمله اینکه مشتریان محصولات شما را کامل در وب سایت مشاهده کرده اند از این رو وقتی به غرفه شما وارد میشن هدف اصلی خرید است . همچنین این ارزش کار شما را می رساند که برای مشتریان خود همیشه از قبل آمادگی لازم برای خرید را می دهید از طرف دیگر مشتریان از این کار شما رضایت کامل را خواهند داشت که شما همه ساله برای شرکت در نمایشگاه ، وب سایت اختصاصی نیز برای این کار دارید .که از طریق آن اطلاعات زیادی به بازدید کننده ها ارائه می کنید .

این که شما دارای وب سایت جداگانه برای نمایش محصولات خود دارید . در دید و ذهن کاربران و مشتریان بسیار تاثیر دارد.

با تمام این مواردی که گفته شد از همن الان برای برنامه نمایشگاه سال بعد خود یک برنامه ریزی هدفمند در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت نمایشگاهی پیاده کنید. اگر از همین الان این کار را انجام دهید طراحی وب سایت وب نوش تا افتتحایه نمایشگاه وب سایت شما را به بالاترین رتبه در گوگل(سئو) خواهد رساند . شما سال آینده بالاترین فروش را در نمایشگاه خواهید داشت . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد طراحی سایت و سئو سایت ما در تماس باشید :

021-66515088



[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طراحی وب سایت تالار پذیرایی

سه شنبه 14 دی 1395
17:30
بهزاد مقتدر

طراحی وب سایت تالار پذیرایی : امروزه اینترنت به یکی از بزرگترین منابع تبلیغاتی دنیا تبدیل شده است و بازاریابی اینترنتی نیز رونق فراوانی را به خود گرفته است و یکی از موضوعات بازاریابی اینترنتی طراحی سایت تالار پذیرایی است . در هر مراسم و عروسی یا حتی عزا همه به دنبال محلی می گردند تا مهمانان خود به راحتی بتوانند در آسایش باشند و محیطی خوب را تجربه کنند.

اما یکی از دغدغه های بیشتر افراد در پیدا کردن تالارهای پذیرای می باشد که در این حالت یکی از نزدیکترین جاهایی که به ذهن آدم می رسد اینترنت است چرا که با جستجو در گوگل به راحتی می توانید بدون اینکه وقت خود را تلف کنید تالار پذیرایی خود را پیدا کنید و با تالار پذیرایی تماس بگیرید. یا آن را از طریق اینترنت رزرو کنید.

طراحی سایت تالار پذیرایی امروزه یک راه مناسب برای جذب مشتریان می باشد . شما می توانید تمام امکانات تالار را همیشه در دید کاربران اینترنتی قرار دهید بزرگترین تبلیغ شما در اینترنت وب سایت شماست . با طراحی سایت جذاب و کار بر پسند بزرگترین مشتریان را به سمت خود بکشید.

طراحی سایت تالارپذیرایی
وب نوش همیشه در ارائه خدمات طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت در کنار شماست.



[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طراحی سایت فروشگاهی

سه شنبه 14 دی 1395
17:30
بهزاد مقتدر

طراحی سایت فروشگاهی : طراحی سایت فروشگاهی یا همان فروشگاه اینترنتی ، در اصطلاح به وب سایت هایی اطلاق می شود ، که به صورت آنلاین اقدام به خرید و فروش کالا و یا خدمات در فضای مجازی می کنند.

طراحی سایت فروشگاهی برای چه کسب و کار هایی مناسب است ؟
طراحی سایت فروشگاهی باید چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد؟
در طراحی سایت فروشگاهی به چه نکات و ویژگی هایی باید توجه داشته باشید ؟
در ادامه این مقاله علاوه بر پاسخ این سوالات ، از صفر تا صد نحوه ی طراحی سایت های فروشگاهی آشنا می شوید ، با وب نوش وب را بنوشید...!

طراحی سایت فروشگاهی

انواع طراحی سایت فروشگاهی

وب سایت های فروشگاهی با توجه به هدفی که از طراحی دارند ، در انواع و مدل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره میکنیم:

طراحی سایت B2B :

این نوع از طراحی وب سایت فروشگاهی ، برای برقراری ارتباطات تجاری و خرید و فروش اینترنتی بین تاجران و دارندگان کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سایت های فروشگاهی عمده فروش بوده و برای کاربران عادی سرویسی ارائه نمی دهند.

طراحی سایت B2C :

اغلب وب سایت های فروشگاهی از این نوع بوده و در آن ها خرید و فروش بین تاجران و صاحبان کسب و کار با افراد معمولی و مشتریان انجام می شود.

طراحی سایت C2C :

نمونه ی بارز این سایت در ایران ، وب سایت دیوار و شیپور می باشند، در این نوع از سایت های فروشگاهی افراد عادی اقدام به خرید و فروش اجناس و خدمات خود می کنند. طراحی سایت فروشگاهی C2C واسطه ها را از میان برداشته و به صورت مستقیم خرده فروشان با خریداران در ارتباط بوده و محصول و خدمات خود را به فروش می رسانند.

طراحی سایت G2B :

معاملات و مراوده هایی که دولت با صاحبان کسب و کار از طریق این وب سایت ها انجام می دهد ، شاید از وب سایت های G2B را نتوان به صورت مستقیم در دسته بندی وب سایت های فروشگاهی ارائه کرد ، ولی سایت هایی مانند وب سایت سازمان مالیات و... از این دسته می باشند.

طراحی سایت G2C :

ارائه خدمات مستقیم دولت به افراد عادی و مردم از طریق وب سایت های G2C صورت می پذیرد، ارگان های دولتی مانند بیمه تامین اجتماعی ، وب سایت مربوط به یارانه های نقدی و ... را می توان در این دسته قرار داد.



[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طراحی سایت دکوراسیون داخلی | لوازم منزل

سه شنبه 14 دی 1395
17:28
بهزاد مقتدر

طراحی سایت دکوراسیون داخلی | لوازم منزل : امروزه اینترنت به یکی از بزرگترین منابع تبلیغاتی در جهان تبدیل شده است و هر شرکتی که تاسیس می شود قبل از شروع بکار طراحی سایت شرکتی خود را مد نظر می گیرند و اهمیت زیادی به آن قائل هستند چون می دانند با طراحی سایت می توتانند در مدت زمان کمی خود را به کل جهان معرفی کنند . اینترنت تنها سیستم بازاریابی اینترنتی و تبلیغاتی است که توانشته است زمان و مکان را درهم بشکند و وب سایت هر شرکت را تبدیل به نمایشگاه دائمی کند.

لذا برای مشاوره طراحی سایت دکوراسیون می توانید با مشاورین با تجربه وب نوش تماس بگیرید .پ

021-66515088

وب نوش بزرگترین حامی ایده های شما است و برای رسیدن شما به اهدافتان همیشه در کنار شماست از طراحی سایت تا پشتیبانی وب سایت.

طراحی سایت دکوراسیون



[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طراحی سایت دانلود فیلم و موسیقی

سه شنبه 14 دی 1395
17:20
بهزاد مقتدر

طراحی سایت دانلود فیلم و موسیقی: یکی از وب سایت هایی که امروز رونق بسیار بالایی دارد . طراحی سایت دانلود فیلم و موسیقی است . موسیقی چیزی است که به عنوان یک داروی آرام بخش برای تمام رده های سنی می باشد . از این رو علاقه مندی افراد برای موسیقی در تمام رده های سنی رقابت در جستجوی را برای همچین وب سایت هایی زیاد کرده است. از طرف دیگه شما آهنگی را دانلود می کنید و آن را به دوستتان پیشنهاد می کنید که از کدوم سایت دانلود کردید.

بیشتر وب سایت های دانلود فیلم و موسیقی مطالب جالب در رابطه با محصولات هنری برای کاربران تولید می کنند و از این راه سعی دارند کاربران بیشتری را جذب کنند .

توجه داشته باشید که منبع اصلی در آمد این نوع از وب سایت ها به دلیل بازدید بالای وب سایت استفاده از ریپورتاژ آگهی یا بنر های تبلیغاتی و هم چنین تبلیغات متنی می باشد. که برای تمام این ناحیه هایی که بنر و متن تبلیغاتی قرار می دهند هزینه ای را می گیرند. یکی از بزرگترین نمونه های این نوع از وب سایت ها یوتیوب می باشد و هم چنین در ایران هم به سایت موفق آپارات می توان اشاره کرد و بسیاری از وب سایت های دیگر در این زمینه .

برخری از این وب سایت ها محصولات فرهنگی خود را به فروش گذاشته اند و از طریق فروشگاه اینترنتی آنها را می فروشند. یا برخی از آنها به صورت پستی نیز بعد از تحویل محصول همون جا هزینه را دریافت می کنند.

از این رو طراحی سایت وب نوش می تواند به راحتی با توانمندی هایی که دارد وب سایت فرهنگی (طراحی سایت دانلود فیلم و موسیقی ) را برای شما راه اندازی نماید و در کنار آن فروشگاه اینترنتی آن را نیز بر پا کند.



[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طراحی سایت تخفیف

سه شنبه 14 دی 1395
17:19
بهزاد مقتدر

طراحی سایت تخفیف : همیشه مشتریان به دنبال جایی برای خرید ارزان می گردند برای همین از مغازه ای به مغازه دیگر می روند تا بهترین کالا را با بهترین قیمت نسبت به سایر مغازه ها خریداری کنند.ولی این کار همیشه وقت گیر و خسته کننده است . بعد از گسترش استفاده از اینترنت و طراحی سایت تخفیف گروهی این امکان برای کاربران و مشتریان وب سایت راحتتر شده است .دیگر شما می توانید به راحتی بدون اینکه وقت تلف کنید و خسته بشید به راحتی پشت کامپیوتر بشینید و با جستجو در اینترنت وب سایت های زیادی را در زمینه تخفیف پیدا کنید و به دنبال کالای مورد نیاز خود بگردید.

طراحی سایت تخفیف
چند سالی است که وب سایت هایی همچون نت برگ ، ریحونه و...در زمینه تخفیف گروهی کار می کنند و نتیجه ای بسیار بهتر گرفته اند و کسب و کار پر در آمدی نیز دارند. تمام مردم از همچین وب سایت هایی استقبال می کنند و رضایت کامل را دارند. این وب سایت ها مشاغل زیادی را می توانند شامل شوند و از این طریق بتوانند برای خود کسب در آمد کنند .
یکی از برتری های وب سایت تخفیف این است که تنوع کالاها نظر هر فردی و کاربری را به خود جذب می کند . استفاده از کپن تخفیف برای هر کاربری جذابیت خاصی دارد و آن را برای خرید کالا از سایت تخفیف جذب می کند .با قدرتمندتر شدن وب سایت تخفیف شما موتورهای جستجوی همچون گوگل نیز ارزش بالایی به وب سایت شما خواهد داد. و در نتیجه در جستجوی نتایج گوگل نیز سایت شما در بالاترین رتبه قرار خواهد گرفت .



[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طراحی سایت کارخانجات

سه شنبه 14 دی 1395
17:19
بهزاد مقتدر

طراحی سایت کارخانجات : شاید در مرحله اول به نظر برسد که کارخانجات مشتریان خود را دارند و نیاز زیادی به تبلیغات ندارند در حالی که چنین نیست . با رشد علم تبلیغات به خصوص در فضای مجازی رقابت بین کارخانجات برای فروش محصولات خود زیاد شده است . برای هر کارخانه هم فروش محصول در اولویت اول قرار دارد چرا که بدون آن نمی تواند به نتایج ایده آل خود برسد .اما هر کارخانه ای که از تبلیغات اینترنتی دور هست کم کم مشتریان ثابت خود را نیز از دست می دهد . چرا که مشتری به دنبال کیفیت و قیمت مناسب است . پس برای حل این مشکل باید استراتژی پیاده شود تا با استفاده از آن رقبای خود را غافلگیر کنید .

طراحی سایت کارخانه

بهترین استراتژی در عرصه تبلیغات اینترنتی داشتن وب سایت است . پس می توانید با استفاده از طراحی سایت کارخانجات این غافلگیری رو به رقبای خود اعمال کنید . این کار مطمئنا شما را چند پله بالا می برد و به رقبای سرسخت نزدیک می کند .

در طراحی سایت مربوط به کارخانه شما می توانید به راحتی تمام خدمات و محصولات خود را معرفی کنید تا از این طریق نه تنها بتوانید مشتریان قبلی خود را نیز حفظ کنید بلکه می توانید مشتریان جدیدی را نیز پیدا کنید . این مشتریان می توانند به دلیل گستردگی تبلیغات وب سایت از تمام دنیا باشد . پس داشتن وب سایت اینترنتی می تواند برای کارخانجات بزرگترین امتیاز در معرفی مخصولش باشد.


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

وب نوش برند ما برای فعالیت در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و بهینه سازی سایت ، پشتیبانی سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.

وب نوش یک تیم منسجم ، پویا و جوان است که به صورت تخصصی خدماتی را در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و بهینه سازی سایت ، تحلیل سئو و عملکرد سایت ، پشتیبانی سایت و نگهداری سایت ، تولید محتوا بر اساس سئو ، مشاوره بازاریابی اینترنتی ، ایمیل مارکتینگ ، برندسازی اینترنتی و بازاریابی شبکه های اجتماعی به مشتریانش ارائه می دهد.

وب نوش توانسته است در سایه تحقیق چند ساله خود بر روی رفتار و الگوریتم های موتورهای جستجو، متدهای کاملا اصولی، منطقی و پایداری را در زمینه سئو ارائه داده و آن را در عرصه عمل بکار گیرد. در سایه همین تلاش بوده است که ما موفق شده ایم مشتریان زیادی را در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل قرار دهیم
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت ، طراحی وب سایت : وب نوش است. || طراحی سایت وب نوش
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]